Sunday 7 July 2013

Ucapkanlah rasa sayang itu seadanya

Bila sayang segalanya menjadi indah,
Saat saya sedih awak ada ceriakan saya,
Tika hati sedang rindu ada suara yg menyayikan lagu rindu,
Biar suara tak sehebat Hafiz, lagu tu tetap beralun merdu,
dapat mengulit perasaan.

Awak tak pernah gagal buat saya ketawa,
Orang kata bila kita dah sayang semua yang dia buat kita boleh rasa selesa,
kita hanya tahu apa yang kita buat,
Kita boleh kongsi apa yang kita rasa,
Selagi kita boleh bejalan bersama teruskan memimpin tangan ini,
Sekuat mana rasa sayang saya kepada awak
seteguh itulah kuatnya genggaman tangan ini saya pegang.

Sayang itu terlalu subjektif untuk awak dan saya,
Apa yang saya tahu, saya hadir untuk menyempurnakan awak
dan awak hadir dalam hidup saya untuk memantapkan ikatan kasih sayang kita.
Alhamdulillah sayang ini tidak pernah hilang, tak pernah lari dari lingkaran hati.


No comments:

Post a Comment