Sunday 16 October 2016

Kembali Memegang Tinta

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang membaca tulisan saya pada pagi ini. Alhamdulillah syukur, akhirnya dapat juga buka blog yang hampir setahun bersarang ni. Maaf ya jika ada kawan-kawan yang follow blog saya tapi takde any update. Panjang sungguh story yang bakal saya kongsikan.

Alhamdulilah...alhamdulillah...alhamdulillah. excited boleh mengarang dalam nj masih tak hilang lagi. Tak pefcaya pun ada boleh jumpa balik blog ni. Sebenarnya kita kehilangan maklumat, tapi alhamdulillah sekali xah jumpa mudah pula. Dunia makin pantas kan....

Banyak fasa dah saya lalui sepanjang kesepian saya xari blog ni. Banyak perubahan yang dah jadi dan yang bakal terjadi tu saya tak pasti, kita hanya rancang kan... And the best planner ever is Allah s.w.t. apApapun nanti saya akan keep update cerita-cerita terbaru. Kisah kisah best dan bermanafaat untuk kita semua. Akhir kata untuk sesi post pertama untuk kali ini.

Yeayyyyy!!! Boleh blogging lagi. Happy tak kepalang macam mak jemah kat bawah ni sambil santai-santai. Good morning eveybody. Emuahhhh!😘

No comments:

Post a Comment