Friday 13 April 2012

Malam Masih Muda Remaja.

Ntah,setiap kali nak hilang dari pandangan hati sentiasa tidak merelakan. Aku pun tak pasti dengan perasaan sendiri. Kadang-kadang keliru 'what kind of feeling'.....nak kata rindu aku baru je lepas dengar suara, nak kata aku nak teman aku mmg dah ada dia. Tapi mmg lah hadirnya memberi seribu erti dlm hidup.
Mmg terbukti makhluk perlu berpasangan, dimana adanya malam kat situlah bergantinya siang, dimana adanya lautan di selah sana jugalah ada daratan.....

aku nak dia. mungkin jarak yang mampu mengajarku erti sebuah kesetiaan. Sebelum aku mengenalinya aku hanya mampu sebut perkataan 'setia' namun hakikatnya baru sekarang aku mengerti makna setia. Kalau nak di interpretasikan gambar hiasan ini,aku mampu menghuraikan satu persatu perasaan karton ni....
bertapa hebatnya perasaan yang aku miliki ini. hanya aku mampu gambarkan dengan perasaan. sesungguhnya Allah hadirkan dia untuk menyempurnakan aku. aku bahagia bersamamu....

No comments:

Post a Comment