Saturday 14 April 2012

sekali lagi aku jadi angry bird, ntah la kenapa biar aku je yang tahu. satu perangai aku dari dulu sampai sekarang aku mmg tak suka manusia yang kasar dengan aku. mmg pantang datuk nenek moyang la. ni dah bahasakan diri aku dah... huh! sabar sabar!....
ntah la, memang betul aku nampak happy ceria je kan, tapi bukan manusia kalau tak reti marah, tak reti terasa,tak reti geram....
aku pun manusia la, wanita cumanya aku bukan lemah -lembut, ayu sopan...sbb tu aku jarang kamcing dengan perempuan. aku lebih suka berkawan dengan lelaki. bagi aku perempuan ni banyak songeh, suka mengada-ngada tak bertempat. ehhh! betul boleh mengada2 tapi jgn lah melampaui batas. Mmg aku boleh kira dengan jari kawan2 perempuan aku yang boleh satu kepala. Sbb mmg aku tak suka dengan hipokrit, cerewet, sampai sekarang ada lagi kawan aku yang macam tu, rasa hebat agaknya, tak pun rasa cantik... ntah aku pun tak tahu.
Perempuan ni sebenarnya ngada-ngada je lebih lagi2 kalau dgn lelaki...ahhhhhh!
gediiiiiik, aku mmg anti. sbb tulah aku lebih selesa berbual ke, debat ke dgn lelaki. aku suka cara pemikiran lelaki. tapi kalau perempuan ni aku bukan tak ada tapi aku ada geng, lau sekolah rendah dulu 4 atau 5 orang je yang aku kamcing, sek men pun sama. so aku tak suka manusia yg hipokrit, kau nk sombong lantak kau lah!
kau nk kata aku apa katalah. yang penting aku tahu siapa aku, dan aku tahu apa yang aku buat orang lain tahu. aku tahu dari dulu lagi kau mmg tak puas hati, tapi aku biarkan je. tahap kesabaran aku pun ada batasan wei.
sekian!
harap faham,aku mampu berkawan dengan manusia yang betul2 jadi diri sendiri bukan hipokrik menagih simpati or perhatian

No comments:

Post a Comment