Tuesday 19 June 2012

Indah apabila halal, Cinta persis embun pagi

Assalamualaikum w.b.t
Mentari pagi menunjukkan kelibat sang cahaya yang mampu memancarkan sinaran aura setiap pagi. Angin nan bertiup bagai menyapa pipi yang montel ni...hehehhe ;p hai everyone good morning. Keeps sweet okey? walau apa pun yang kita hadapi jangan pasrah untuk mengukir senyuman. Everyday is my day. Kita akan percaya bahawa kita mapu hadapi apa sahaja cabaran yang datang menimpa.

Hari ni dayah nak share sesuatu yang menyentuh hati. Luahan hati seorang ibu yang tabah. Walaupun perit, diusahakan juga untuk menyekat titisan air matanya;. Pada awalnya aku hanya berbual biasa dgn si ibu. Kemudian tanpa diminta dia meluahkan, sebenarnya anak ibu ini terkena santau yang dihantar oleh bekas rakan sekuliahnya yang terpikat dgn jejaka bijak ini. Sebagai seorag pelajar jurusan kejuruteraan tidak mungkin rtamai gadis2 yg tak terpikat, namun takdir tidak menyebelahinya.

Pada mulanya, gadis ini sudah lama memendam perasaan terhadapnya. Dari segi perwatakan gadis ini agak sosial dari segi pemakaian. Bayangkan skirt pendek menutupi peha namun betis terpampang sepi, scarf dileher membelit leher yang hanya tinggal nan sebatang...hehehehhe ;p lps tu bila gurl ni cakap yang dia jatuh hati apa lagi mamat ni dengan berseloroh menyoalnya kembali,' haaaa kau nak kat aku'?......................
Hanya dgn soalan inilah yg membuatkan hati gadis ini diselaputi dendam kesumat sehinggalah lelaki aka anak mak cik ni jatuh sakit. Bayangkan dari umur 21 hingga usia skrg 34. ohhh Tuhan engkaulah yang maha mengetahui segalanya. Bertapa berat bahu yg dipikul berat lagi mata yang memandang.

No comments:

Post a Comment