Thursday 21 June 2012

A lovely Evening!

Alhamdulillah hari ni genap 19 hari perkahwinan kami. Segalanya tersusun rapi dan sangat2 bahagia memiliki seorang suami yang penyayang. Hurrm kalau ingatkan kembali saat aku sakit dahulu mustahil untuk aku berkahwin dan menikmati kebahagiaan pinjaman Allah ini. Aku ingat lagi aku menjauhkan diri dari hubby sebaba aku tak mampu untuk mguruskan diri sendiri apatah lagi dirinya. Namun jodoh kami kuat, Allah permudahkan segalanya. Allah bagi kesembuhan padaku. Alhamdulillah.

Abang tidak pernah sedetik mengabaikanku, dia sentiasa ada disisi memberi semangat dan kekuatan untuk aku lawan penyakit sbb dia tahu dan dia tak nak kehilangan aku. Wanita mana yang tidak hiba dan bergetar hati mendengar luahan dari seorang lelaki yang dicintai. Aku bersyukur kini aku bahagia disampingnya. Thank you Allah.

No comments:

Post a Comment