Thursday 19 July 2012

Andai Cinta Hadir, Akulah yang paling bahagia...

Sayang, hidup ini indah bila disisi abang. Segalanya hanya untuk abang, cinta ini mmg indah bila kita sentiasa mengayamkan belitan kasih sayang dalam setiap detik dan saat. Indah bila bergelar seorang isteri. Bahagia menjadi seorang isteri kpd suami yang sangat murah dengan kasih sayang. Alhamdulillah jodoh ini panjang dan sentiasa dipelihara olehNya. Ameen.

Hari ini pagi2 kita dah keluar balik Pasir Putih,...Temankan atok abang pergi hospital. Masa kat hospital sempat lagi bergurau, setiap masa ada gurauan. Disitulah lahirnya rasa kasih kpd pasangan ;))

Selamat Malam Semua, Masa untuk Berkasih - sayang ;p Cinta adalah fitrah yang Allah lemparkan dlm diri ummat manusia. Apakah makna cinta dlm diri manusia?... Itu adalah bagaimana cara kita berinteraksi, berhubungan, berkasing- sayang hanya kerana Allah. Cinta Halal ketika Cinta bertasbih. Semoga Allah limpahkan kasih sayang kpd suamiku, En. Ahmad Faisal Muhamad, Isterimu amat mencintaimu dagn sepenuh hati. Terima Kasih sayang untuk cinta ini. :))

No comments:

Post a Comment