Saturday 7 July 2012

Malam Sudah Melabuhkan Tirainya

Rindu kat abang la, sekarang dah nk pukul 2 pagi dah tapi mata takleh lelap. Tadi tunggu jugak hubby call tapi mcm lewat, biasa dlm pukul 8 lbh2 tu dah mmg dapat dengar suara dia dah. Malam ni macam lewat lak, mungkin sibuk kata hatiku. Tapi semua kerja takleh buat sampai 2 3 saat adik aku call suh turun buatkan roti...( sebelum tu aku dah tersengeh ingatkan hubby call)...lps tu aku turun la bawah sbb dapur umah aku kat bawah bkn kat atas. huh...

Then adik aku ambik2 barang nak buat kerja masak-memasak. Sedangkan kakak dia langsung takde mood nk buat. Tapi demi kasihkan adik aku buat la kan, kan menangis budakkecik tu aku lak yang kena kan?....hehehhe. Jam masa tu dah kul 10.30 haisshh aku dah tertanya2 knp la hubby aku ni tak call lagi.

So aku ambik hanset terus je laju aku update status FB. Buat masa ni FB je penghubung kami bila hubby kerja. I miss you so much. Tak sampai 5 min fon berdering! Yehaaaaa, hati aku melonjak riang. Mana tak suka jantung hati penawar cinta kalbuku call. abang ngadu penat takpe balik ni ayang urutkan suami ayang ni eh... I miss you sayang, skrg mesti abang tgh stand by kan, mlm ni pun hubby kerja. Pagi esok baru blh tido... Take a good care sayang... :))

No comments:

Post a Comment