Tuesday 17 September 2013

Gigih untuk tempoh dua minggu dan seterusnya.

Good Morning lemak2 terkumpul ;).
Pagi ni dah datang semangat nak burning fat. Aku ni dalam hati memang ada keinginan nak kurangkan berat badan, tapi setakat ni hangat2 tahi ayam je. Rasanya dah tiba masanya, hangat2 tahi ayam tu aku tukar jadi suam2 air terjun. Hahaha... Kenapa suam2 air terjun eh? Meh nak habaq, suam2 tu cam slow la kan tapi air terjunlah air yg paling berani. Terjun dr tempat tinggi tu. Kuasa loncatan x tau la berapa... bunyi hebat kira jadilah. Hehe.
Semalam aku tak boleh tido, En.hubbu pun pukul 9.lebih baru msg. Balas msg lepas kan rindu menggebu jap, lepas tu offline & try lelapkan mata. Pejam punya penjam akhirnya tak terpejam. Kita pun x tahu knp susah sangat nk tido, last2 bangun. Pakai sport shoes then pergi peluk tridmill dah nk peluk laki takde. Haha...
Finally 20-30 minit jugak la aku laki a.k.a jalan. Bukan buang tebiat ke apa, cuma kalau aku buang peluh sekurang2nya badan aku letih & mudah nak tido. Haha.
Bangun pagi tadi, lepas sebahyang subuh lepak2 jap. Masa lepak atas katil tu terfikir, laki aku ad pesan jaga makan. Huh!, apa lagi bangun terus pakai sport shoes. Gila kentang semangat. Haha. Tapi okey la, semangat tu yg boleh burn fat aku yg berketul2 ni. Ghaiiiyok!... Misi menukar saiz baju! Haha.

2 comments: