Wednesday 30 January 2013

Darah ohhhh tidak..

Darah??? Yes! Memang pasal darah pun entry ni hehe. Pernah jumpa orang yang mabuk darah tak? Meh hari ni nk sharing cerita Mr.Jantung hati mabuk darah. Bayangkanlah sepanjang perjalanan dr rumah ke kb tadi yang terpancul dari mulut 'agghhh, sayang berdebar' grrrr so kita cuba tenangkan dengan senyum jelah hehe~~~♥ tu je yang mampu di'reaksi'kan untuk tenangkan perasaan gemuruh Mr.Jantung hati.
Mcmana nk berhadapan dengan mereka2 yang mabuk darah eh? Kalau yang tak sampai tahap kronik okeylah kan? Ni kalau tgk je tgn sendiri luka then pengsan itu mmg masalah la kan nak tanganihehe. Apa2 pun kita tgh sabar menunggu reaksi Mr.Jantung hati tgh buat X-tray.
 
Padahal bagi kita yang normal ni apa la sangat dengan darah tu, just bendalir berwarna merah yg ada dlm badan. Hehe kadang2 rasa lucu jugak. Tp takpelah sbg pasangan kita terima seadanya bab2 lucu ni. Tapi kan? Ya ada tapinya jugak, lau kita kat labour room nanti agaknya la kan susah ke senang eh... haha. Persoalan tu nanti kita sama2 jawab lepas ni....

Medical Check - up Mr. Jantung Hati ;)

No comments:

Post a Comment