Wednesday 2 January 2013

let's start


Senyuman itu anugerah.
Bila aku melihat kau tersenyum,hatiku lebih hebat getaran girangnya.
Hati sentiasa mahu melakukan yang terbaik untuk dipamerkan kepada kau yang teristimewa.
Itulah indahnya bila kita telah berkongsi hidup. Segalanya perlu berada dalam keadaan 'saling'.

Saling memahami, saling memerlukan...Saling memberi, saling menerima...
dan yang paling penting saling menghargai dan saling menghormati.
Haaaa nampak kan berapa banyak saling dah yang aku bagi...
Memang hidup berdua ni perlukan tahap keserasian yg tinggi.
Barulah senyuman akan terukir abadi gitu! hehe.

Pagi ni cuaca still mendung dan titisan air cinta tak selebat kelmarin.
Biasalah namanya musim tengkujuh kan?
3 Januari 2013...
Apakah yang anda inginkan?

Cewah! bukan main skema lagi ayatnya kan, sebenarnya tak perlu nak tunggu awal tahun pun kalau 
nak buat perubahan. Bila2 masa je kita boleh mulakan. Tapi dah terdidik macam tu agaknya jiwa2 manusia ni. hehehe (termasuk aku sekali ke?) @#!$%^&
Haa tahun ni aku tak nak capai azam apa2 sangat. Kalau buat azam berjela-jela panjangnya pun
kalau tak laksanakan basi jugak jadinya. Cuma tahun 2013 ni bagi aku tahun untuk bisnes.
Haaa dah habis dah tahun untuk bersuka-ria, tahun untuk kesana kesini...
(mak aiii ayat macam nak tinggalkan dunia travelling je) kah kah kah....

Tak travel tetap travel.
Motifnya, bisnes bakery tahun ni mesti jalan. Memandangkan skrg ad kat umah mertua 
takleh nk start lagi la. Kebetulan semalam aku keluar g KB dgn encik tersayang,
macam2 peralatan dan aku beli. Memang ahad ni aku plan nak mulakan, tapi tak taulah...
Sempena berganjaknya usia aku masuk angka 25 tahun,
Hari sabtu genap usia aku 25 tahun pada tarikh 5 Januari 2013.

Yes! I like no 5 disitu. Semua yang indah2 ada pada no 5.
Wedding aku pun tarikh cantik sbb aku suka 5.
25.5.2012
InsyaAllah nak jana pendapatan 5 angka. Ameen.




No comments:

Post a Comment