Saturday 12 January 2013

Kenapa perempuan dengan teddy bear tak terpisah?

Teddy.. bebear.. tedy bogg, bobby ha suka hati korang la nak letak nama teddy bear korang dengan nama apa pun. Asalkan teddy tu ada time2 korang perlu sudah hehe. Haa, bagi aku teddy bear ni bukan saje utk budak2 kecik jer, budak2 besar cam aku ni pun still ada teddy bog! Hehe.. Aku pun tak tahu kenapa aku suka sangat dengan teddy bear ni,nak kata comel ada la sikit2 huhu~~ Maybe sebab aku minat binatangkah? Atau aku ni dibesarkan dengan patung2 mainan ni yang buat aku jadi suka benda ni hehe.

Haaaa, tapi aku percaya bukan aku sorang je yang suka teddy bog ni. Ramai sebenarnya, lagi2 kalau si dia yang hadiahkan. Memang hati berbunga2 la kan, sejak dari bangku sekolah lagi ramai member2 yang hadiahkan teddy bear tapi yang gambar ni special punya. Sebab yang ni bukan pemberian ex2 boyfriend macam yang lain tapi yang ni jantung hati yang hadiahkan. My beloved husband laa ngeh3. Kalau yang lain kebanyakkan koleksi kawan2 yg hadiahkan..hihi (buruk + nostalgia dah) ^^

Tapi persoalan yang belum terjawab. Kenapa teddy bear ni sinonim dgn gegurl je? Ngeh3
Yang ni memang aku tak tahu sebab apa, maybe perwatakan perempuan ni manja,lembut sebab tu dia suka teddy bog kan kan? (Erk! Jawapan aku yg ntah pape,tp maybe la kot!)
Pernah sekali ada seseorang cakap, 'eh,dah ada suami pun x nk berenggang dgn teddy bog lagi eh'.... waaaaaweeee! Aku mampu tersengeh simpul2 ala malu je :p grrrrrr... 2 minggu je teddy bear ni jadi 'teman peluk' time si dia offshore. Lau si dia ada kat rumah buat apa nk peluk lagi kan? Kah kah kah..... ♡


No comments:

Post a Comment