Thursday 10 May 2012

Berjuanglah Wahai Isteri.

Hai everyone!
Ni nak naikkan feel sebagai seorang isteri to be sebenarnya, hari ni kat rumah takde orang. Ummi keluar pergi invite menginvite terinvite...;D. saya percaya dengan sepenuh kepercayaan dan meyakini seada-ada keyakinan bahawadalam hidup ini, andai saja orang itu membuka mata seluas-luasnya macam ikan lolong mereka akan temui titik pertemuan tentang pembelajaran baru. Tak semestinya kat sek je kita belajar.

Apa jua yang kita lihat, kita sentuh dan kita rasa itu adalah proses pembelajaran. Semakin hari pintu kubur semakin melambai-lambai kita dengan panggilan keinsafan, panggilan kesyahduan. Kalau boleh ingin shj mereka tolong kkhabarkan wahai kamu kamu kamu semua. solatlah, kerana aku tak sanggup mendengar rintihan azab siksa mereka yang ingkar.

Demikian jugalah dalam melaksanakankehidupan berumahtangga. seriusly walaupun dah dekat. dayah masih tak percaya yang saya nak kawin...ohhhhhh!
Tapi insyaAllah dengan bantuan keluarga terutamanya ummi dayah mampu hadapi. Masa nak kawin semua org nampak dan bayangkan yang suka je, tapi tugas dan tanggungjawab tu yang penting. syurga isteri dibawah telapak kaki suami. ya Allah, lindungilah aku dari segala fitnah. jadikanlah aku hambamu yang selalu bertaubat. Aku sayang kamu.....

No comments:

Post a Comment