Sunday 13 May 2012

Papa love Mamam Mama pun syg papa....eee geli lak.

Aku ni mmg besar, sejak kecik lagi dah nampak aura-aura the hulk. ;p
Ingat lagi zaman dulu2 ramai yang berkenan tapi aku dgn slumber ckp tak nk awk kecik, tak nk awk rendah tak nk tak sesuai dengan sy. Bkn nak hina ke apa dah betul kita besar tak kn nk couple dgn yang kecik, nak jalan pimpin tgn pun malu. jap g lau kluar dgn husband org tnya eh, nk g mana bawa adik ni. hahahhahah
malas aku. Ni aku dah jumpa yang sam dgn aku. awal2 aku macam lidi je, slim hahhaah perasan!
lps tu aku asyik mkn tok sedor diri jadilah belon hahhaha....

Kawan aku siap panggil kami papa n mama. whatever la, yang penting memang aku dah jd mommy sugar glaider. lallalalala ;p
hidup mau ceria. Jangan bermuram durja okey! lau dah namanya unian tu terimalah, sedarlah siapa kita sebab masing2 ada masalah hidup. Aku pun ada tapi aku bersyukur lalalallala ;p

No comments:

Post a Comment