Tuesday 8 May 2012

he is coming

Lelaki terakhir yang mampu membuatkan hatiku tenang dan bahagia. Mungkin terlalu stress jadi aku banyak menaip, aku banyak berinteraksi. Malam ni mungkin si dia sampaikan salam rindu zhulaikha sbb aku dapat rasai satu kekuatan aura rindu yang kuat. Ni betul bukan tipu atau reka dalam tempoh 2 minggu akan ada hari yang mampu aku rasai kelainan. Lepas ni ada la call tu tanya ada rasa apa-apa tak?....
hahhahahah....rupa nya mmg dia hantar melalui angin. Ya Allah hebatkan perasaan yang Allah ciptakan.
Saat rindu bertandang, tika itu hati menyanyi riang.

   Saat bahagia memang akan bakal menjelma, semua orang yang pernah melalui detik-detik ini akan rasa bahana aura cintanya. Ya lah, cinta yang selama ini disulam, dibajai dengan kemesraan dan kasih sayang akan bertaut dan bercantum mekar. Jalinan 2 keluarga yang pasti meriah. Tak sabar lak, persiapan tu nak kata banyak takdelah, tapi alhamdulillah semakin teratur. tunggu abang balik je, dulu tak rasa pun saat2 ni. Abang je yang call tanya hari ni brp hari, brp hari.. sekarang turn aku lak kot.
hoooooyeh!.....

   Macam tak percaya kot nak jadi isteri, tapi semua wanita akan bahagis dan suka apabila cinta terbalas, cinta dibelai dan disulam dengan kasih sayang insan yang terpahat. ohhhh fon dah bunyi.... muahhh!

No comments:

Post a Comment