Sunday 20 May 2012

Bila aku bosan aku akan membawa jariku berdansa....

Hari ahad dah nak melabuhkan tirainya, isnin akan berlabuh....Namun mood aku untuk buat kerja belum lagi ada. Mmg nak tunggu air naik ke paras hidung agaknya. Ntah! aku rasa macam takde perasaan, takde feel nak tet.......... Aku dah cakap kat dia, nasib baik esok dia nak datang tolong. terubatlah rindu sikit. sebenarnya kita rindu la.... Semua benda tak jadi, esok dah nak datang teman okey la sikit.

Ni aku duk berkurung je dalam bilik. Peristiwa tadi masih melekat dlm kepala. Aku mogok lapar! aku malas nk kluar mkn...Malas ckp aku nak layan benda yang aku pegang sekarang ni je. Biarlah yang penting aku rasa selesa. Memang orang tengok aku asyik happy je padahal kalau aku dah melenting lama la nak redha. huhu

Sekarang ni aku rasa aku tak nak buat apa-apa. Kerja yang bersisa tu tunggu si dia datang esok lah. sekarang aku malas nak fikir. Aku dengan suara dia pun aku tension!!

No comments:

Post a Comment