Sunday 20 May 2012

Bila kehendak aku di'eksploitasi'kan, daripada teddy bear comel bertukar jadi hulk!

Hari ini macam biasa aku bangun pagi dengan perasaan happy. Mana tak nya bangun2 tgk ikan, tgk kura-kura...hati jadi riang. Tenang je tgk ikan berenang-renang dlm air. mmg aku happy lah.... Petang aku ingat aku nk keluar settlekan pasal weding...tiba2 aku dapat call yang blh spoilkan mood aku yang mmg cun habis.

Sampai sekarang aku masih panas hati. tadi bila dapat tahu je benda tu aku terus call abg aku bvagitu. Macam biasa dia lagi cool n tenang dr aku. So dia lah yang cuba sejukkan hati yang panas membara. Tapi sayang mmg aku tengah begang tahap 200 juta kali begang...... Pujukan si dia pun tak menjadi.

Last-last aku g mandi tu pun mulut aku tak henti hentu &&*291829##?...>// . Bila aku geram mmg semua keluar. Sabar pun ada hak batasan jugak... Hari ni dah 3 kali si dia call nak tenangkan aku. tapi tak dapat. Ntah aku mmg bila dah jadi mmg aku takleh nk terima bulat2.... Ni org yang panaskan hati aku dan kroninya ada. Kroni yang tidak bsalah ni tanya pasal 'benda' yg aku nak tu dan setuju dgn keinginan aku. So kembali mcm yang aku nak....

Tapi hati aku masih panas! aku bila dah kena mmg lambat nak sejuk. Kesian bakal suami aku dia lak yang kena pujuk. Padahal bukan salah dia.

No comments:

Post a Comment