Saturday 5 May 2012

Tetap Cinta Ketika Berbeza

Tiada yang lebih bermakna bagi pasangan yang mersa dan ceria kecuali hubungan yang dilimpahi kasih sayang yang mesra. Alhamdulillah Allah anugerahkan aku insan yang paling bagus. Aku sayang dia sangat-sangat Ya Allah. Terima kasih atas anugerahMu ini. Hari berganti hari, segalanya cepat berlalu. Tanpa aku sedar hanya 19 hari lagi aku akan bergelar PUAN HIDAYAH. Ohhhhh! masih tak percaya okeeey!.......

Namun siapalah aku yang tak mahu menerima hakikat kan?....dalam hati mestilah gembira sbb akan HALAL hubungan kami. Halal dan barakah itu yang kami mahukan, mmg usia 24 tahun sesetengah orang anggap itu usia yang muda, tapi bagi aku itu terpulang pada rezeki. Aku memang perlukan kasih -sayang insan yang bergelar suami.

Lagipun aku memang ada plan yang terbaik untuk hidup aku. harap Allah kabulkan doaku malam2. Aku cinta dia, aku sayang dia, aku rindu dia. I LOVE U Abang!..... ;p

No comments:

Post a Comment